F

"ISTERI PAK AJI BERTUDUNG LABUH, TAPI DIA TIDAK TAHAN LALU BERZINA KETIKA PAK AJI PERGI UMRAH"

"ISTERI PAK AJI BERTUDUNG LABUH, TAPI DIA TIDAK TAHAN LALU BERZINA KETIKA PAK AJI PERGI UMRAH"




Kehidupan Terkini Isteri Cantik Pak Haji Kaya Selepas Kantoi Khalwat|Inilah padah akibat menipu suami,jangan sesekali mendekati zina apatah lagi anda sudah mempunyai suami.Berbuat curang kepada suami memang membawa sesuatu yang sangat berbeda,getar getar nikmat yang tidak biasa,mahu tapi malu,kenikmatan yang baru namun semua itu hanya sesaat.
Ketika bersendirian nafsu syahwat mulai bergejolak,dosa akan memanggil dosa yang lain karena itulah sifatnya, untuk menguasai dosa dosa lainnya, bayangan kenikmatan memuncak akan menguasai diri, dimana kemudiannya akan menggerakkan tangan mengambil telepon lalu membuat temu janji ,menggerakkan kaki menuju tempat paling hina di bumi dan membuat perlakuan paling di murkai oleh Allah yaitu ” ZINA”
Namun Bak kata pepatah sepandai pandai tupai melompat pada akhirnya akan jatuh juga.Dosa dan maksiat yang berulang akan semakin menutupi hati dan memekakan telinga dari suara hati nurani.keinginan untuk mengulangi hinggalah puncak dosa dan rahasia terbongkar.
Setelah kenikmatan itu memudar Yang akan timbul hanyalah rasa penyesalan dan ketakutan, jika masih ada iman di dada ketakutan terhadap dosa itu akan di rasai dengan lebih hebat.
Tanpa di sedari ketakutan dan rasa bersalah akan merampas kedamaian dari seluruh hari siang dan malam.
Kesadaran tiba tiba kembali akan tetapi semuanya sudah terlambat,rasa malu,hilangnya harga diri,hancur nama keluarga sendiri hingga hukuman dunia dan hukum Allah yang tidak pernah terbayang akan datang dengan bertubi tubi disitulah setan akan membisikkan”bunuh diri”


Seperti itulah yang di alami oleh seorang isteri yang bersuamikan haji yang menangkapnya sendiri ketika berzina di sebuah hotel awal bulan lalu,suami yang mencarinya kehulu kehilir rupa rupanya isteri yang selama ini indah di padang mata tiba tiba di lihat dengan pemandangan yang sangat menjijikkan.
Selain dari hukuman sosial yang di terima oleh isteri pak haji,beliau juga turut menceraikan isterinya itu,kehilangan suaminya bermakna dia akan kehilangan segalanya,kekayaan yang selama ini di banggakan,cinta dari suami ,ia dulunya bagai model hijab mendampingi pak haji mendapat pujian di laman media sosial dengan status status berbaur agama,kini hanyalah seorang janda yang tidak mempunyai harga diri.
Seperti biasa penyesalan akan datang di penghujung cerita Maka seharusnya kisah ini menjadi pelajaran bagi setiap wanita muslimah dan juga isteri isteri di luar sana. Di zaman Rasulullah, wanita yang berzina bertaubat dengan cara meminta rajam sampai mati. Di zaman sekarang, jika tidak sungguh-sungguh bertobat, azab Allah di akhirat jauh lebih mengerikan dari segala hukuman.
"ISTERI PAK AJI BERTUDUNG LABUH, TAPI DIA TIDAK TAHAN LALU BERZINA KETIKA PAK AJI PERGI UMRAH" "ISTERI PAK AJI BERTUDUNG LABUH, TAPI DIA TIDAK TAHAN LALU BERZINA KETIKA PAK AJI PERGI UMRAH" Reviewed by bro jan on 22:33 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.